Program do mailingu
E-commerce

Program do mailingu ułatwia tworzenie chwytliwych nagłówków

Wiesz, jak trudno jest zdobyć klientów w tym konkurencyjnym świecie. Nie chcesz również stracić klientów, na których Ci zależy, w rzeczywistości podejmujesz dodatkowe kroki, aby odzyskać ich z powrotem i pokazać im, jak bardzo Ci na nich zależy.

Ta sama zasada odnosi się do marketingu newsletterów. Potrzebna jest ciężka praca, aby zbudować swoją listę mailingową. Program do mailingu pomoże Ci rozpocząć kampanię e-mailową z chwytliwymi nagłówkami.

Oto kilka przykładów nagłówków, które możesz wykorzystać w swojej kampanii:

  • Nie widzieliśmy Cię od dłuższego czasu (Duolingo)
  • Wróć i spędź trochę czasu przeglądając nasze nowe menu (Blue Apron)
  • Hej, odszedłeś zbyt szybko
  • Nie zapomnij o nas
  • Właśnie odblokowałeś, dostęp do funkcji premium (Grammarly)

Ankieta i prośba o recenzję w nagłówku newslettera

Ankiety i prośby o recenzje to najlepszy sposób, aby dowiedzieć się, co Twoi klienci myślą o Twojej marce. Jeśli naprawdę chcesz wiedzieć, co Twoi klienci myślą o Twojej firmie, to wykorzystaj do tego program do mailingu, wysyłając do nich krótkie ankiety.

Możesz bezpośrednio poprosić klientów, aby poświęcili trochę czasu i zrecenzowali Twoje produkty lub usługi lub możesz wysłać link do formularza ankiety klienta. Poniżej zebraliśmy kilka przykładów, które mogą pomóc Ci w przygotowaniu najlepszych nagłówków.

Oto kilka przykładów:

  • Czy chciałbyś zasugerować nasz produkt swojemu przyjacielowi?
  • Czy możesz poświęcić 3 minuty na wypełnienie ankiety?
  • Czy możesz zostawić opinię na Yelp?
  • Jak było na szkoleniu? (5 minutowa ankieta)
  • Wystaw nam recenzję w Google i otrzymaj 10% natychmiastowej zniżki

Przemyśl i odpowiedzialnie stwórz treść newslettera. Dzięki programowi do mailingu w platformie vivasend.pl możesz łatwo stworzyć taki projekt, jaki chcesz. Zastanów się, jaką ofertę chcesz złożyć. Mogą to być nowe towary, nowe produkty, promocje, rabaty, wyprzedaże, interesująca informacja na dany temat. Wysyłanie newsletterów przyciąga kilka grup odbiorców – tych, którzy są zainteresowani poradami i tych, którzy chcieliby otrzymać oferty produktów ze zniżką.

Dodaj komentarz